Πόσα Emails μπορώ να στέλνω την ώρα;


Ανάλογα με το Πακέτο Φιλοξενίας που έχετε αγοράσει, υπάρχει και το ανάλογο όριο στις αποστολές. Μεγαλύτερα πακέτα έχουν μεγαλύτερα όρια.


Έχουμε προχωρήσει στη θέσπιση αυτού του ορίου βασισμένοι στην μακροχρόνια εμπειρία μας.


Η ρύθμιση κρατιέται σε τέτοια επίπεδα που θα επιτρέψουν αφενός την απρόσκοπτη λειτουργία της ιστοσελίδας και κατ'επέκταση επιχείρησής σας και αφετέρου την αποφυγή της εμφάνισης των Servers μας σε Blacklists.


Τα όρια επίσης θεσπίζονται για να αποθαρρύνουμε τους πελάτες μας να αποστείλουν Spam.


Εάν πιάνετε ήδη το ανώτατο όριο του λογαριασμού σας, παρακαλώ ανοίξτε ένα Ticket προς το Τμήμα Υποστήριξης ώστε να σας βοηθήσουν να μεταφερθείτε σε ένα μεγαλύτερο Πακέτο Φιλοξενίας.


Στην περίπτωση που θέλετε να στέλνετε περισσότερα Emails, μπορούμε να σας προσφέρουμε μία εξατομικευμένη λύση. Έτσι θα μπορέσουμε να ανεβάσουμε ή και να άρουμε το όριο αποστολών.


Για να λάβετε μία εξατομικευμένη λύση, επικοινωνήστε με το Τμήμα Πωλήσεών μας.

  • 4 Χρήστες το βρήκαν χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη η απάντηση;

Συναφή Άρθρα

Ποιους τρόπους πληρωμής δέχεστε;

Δεχόμαστε 3 τρόπους πληρωμής: Με κατάθεση στην τράπεζα στον τραπεζικο λογαριασμό: ALPHA...

Ρυθμίσεις POP3/SMTP για cPanel

Προκειμένου να συνδέσετε τον Email Client σας με την Email διεύθυνσή σας, θα χρειαστεί να θέσετε...

Πως μπορώ να ανανεώσω το Web Hosting, VPS, Dedicated Server μου;

Όπως όλες οι Υπηρεσίες και τα Προϊόντα μας, έτσι και το Web Hosting πακέτο σας, το VPS σας και ο...

Ποια είναι η πολιτική επιστροφής χρημάτων σας;

Παρέχουμε το δικαίωμα αίτησης επιστροφής χρημάτων 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς ενός...

Γιατί η παραγγελία μου απορρίφθηκε ως απάτη;

Εάν η παραγγελία σας απορρίφθηκε ως απάτη, ενδεχομένως να προέκυψε κάποιο πρόβλημα με αυτήν....