Παρέχουμε 3 μεθόδους επικοινωνίας για τους Πελάτες μας για τις Πωλήσεις και την Υποστήριξη.
Επικοινωνία μέσω Τηλεφώνου
Για θέματα Πωλήσεων μπορείτε να μας καλείτε στα τηλέφωνα της εταιρείας μας Δευτέρα με Παρασκευή 9:00 – 17:00 και Σάββατο 9:00 – 15:00. Κυριακή και κάθε μεγάλη εορτή της Ορθοδοξίας είμαστε κλειστά.
Για θέματα Υποστήριξης μπορείτε να μας καλείτε στα τηλέφωνα της εταιρείας μας Δευτέρα με Παρασκευή 9:00 – 20:00 και Σάββατο 9:00 – 17:00. Κυριακή και κάθε μεγάλη εορτή της Ορθοδοξίας παρέχουμε Υποστήριξη αποκλειστικά σε έκτακτες περιπτώσεις.
Τα τηλέφωνα επικοινωνίας της Konet φαίνονται στο Footer της ιστοσελίδας μας.
Επικοινωνία μέσω Email
Για θέματα Πωλήσεων συστήνουμε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου. Μπορείτε ωστόσο να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω Ticket ή Email. Ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
Για θέματα Υποστήριξης μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας είτε με την δημιουργία Ticket μέσα από την Περιοχή Πελατών του konet.gr είτε μέσω απευθείας Email. Ένας εκπρόσωπός μας θα σας απαντήσει το συντομότερο δυνατό.
Επικοινωνία μέσω Live Chat;
Για θέματα Πωλήσεων μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας και μέσω Live Chat.
Υποστήριξη μέσω Live Chat δεν παρέχετε. Εάν επιθυμείτε να λάβετε Υποστήριξη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, μέσω Email ή μέσω Ticket.
Εν πάση περιπτώσει, για οποιοδήποτε θέμα έχετε και θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, συστήνουμε την χρήση του τηλεφώνου.